Forfatter Emne: Eftermontering af shift paddles?  (Læst 4261 gange)

Offline Alfalund

• Carabiniere
  • *
  • Køn: Mand
Eftermontering af shift paddles?
« Dato: 13 Maj 2014 10:45:37 »
Hej,

Min QP Automatica 2009 er iflg. fabrikken forberedt til montering af shift paddles - nogen der har proevet det?

Ciao /m

Offline Tridentista

• Carabiniere
  • *
Sv: Eftermontering af shift paddles?
« Svar #1 Dato: 28 Maj 2014 17:52:58 »
Hejsa Maseratista,  8)    har stillet dit spørgsmål til det italienske maserati forum RC2 hvis jeg er medlem af, pga den lave mængde ren automatisk QP i Italien, den eneste som har svaret har foreslået at prøve hos det amerikanske forum, ifølge ham, de fleste har købt QP´er med paddles på, og skulle være som du siger muligt at " bare " sætte dem i.....håber dog ikke at vi taler  om en hel andet slags gearkasse når man taler om din 2009 model....men bare en videreudvikling af cambiocorsa....men igen, bedre at spørge yankees derud pga de kører for de mest med automatismen.....  :-\

Offline Alfalund

• Carabiniere
  • *
« Svar #2 Dato: 10 Januar 2015 17:08:25 »
Cambiocorsa blev erstattet af ZF i 2007 og skulle være noget nær skudsikker. iflg forhandleren har den det der skal til af ledninger, så det er mest et spørgsmål om at finde stumperne - og få nogen til at klaske det på ... Men lettere sagt end gjort ...

ON ON!

Offline elp

• Carabiniere
  • *
« Svar #3 Dato: 2 Februar 2015 17:24:15 »
Det er vel forhandleren, man henvender sig til både med hensyn til stumperne og monteringen. Ville ikke selv lade ukyndige rode med en Masa QP, hvis jeg var den heldige ejer.

Offline Alfalund

• Carabiniere
  • *
« Svar #4 Dato: 15 November 2015 06:18:23 »
Jeg startede med at spoerge forhandleren, men de er rent ud sagt ikke saerligt kompetente - iflg det de kunne finde ud af i deres system har jeg shift paddles allerede ... maaske jeg bare ikke har fundet dem endnu?